Megan pratar om hur det var att jobba med Miley

Megan Park har nyligen gjort en intervju där hon fick frågan om hennes kommande projekt. Kolla vad hon sade:"Jag [har en film som kommer med Miley Cyrus] kallad So Undercover. Det var nog de roligaste fyra månaderna av hela mitt liv. Vi hade för mycket roligt. Jag ser tillbaka och jag är som, gjorde vi en film? Oh, ja. Jag har glömt eftersom vi bara hade så roligt hela tiden. Det var fantastiskt. Vi var i en sådan magisk stad och att vara där så länge och jobba med Miley och Kelly Osborne och Eloise Mumford. Det var i grunden bara tjejer hela tiden. Det var en skådespelare Josh Bowman, som är i den men han kom bara i slutet så i princip var det bara en massa tjejer med oss hela tiden. Vi alla bodde tillsammans och vi åkte till en kvinnoförening Boot Camp för att vi är i en kvinnoförening, men i den verkliga kvinnoförening i Baton Rouge, och vi hade så roligt. Det verkade inte som arbete, och när det var över kunde jag inte tro att vi gjorde en film eftersom vi hade så kul. Men vi gjorde det så förhoppningsvis, gillar folk filmen också. "

Källa-MileyrayDaily♥ [Mileyraycyrus.blogg.se]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback