Nu öppnar Mmileycyruss.blogg.se

Hej!
Jag som skriver här heter Evelina Karlsson och är 14 år. Har länge varit Ett Miley fan. Och nu startar jag denna Mileyblogg som kommer uppdateras så mycket jag kan. Har tidigare haft en annan. MILEYCYRUZZ.BLOGG.SE men då jag kände tiden och orken (hade mycket i skolan och så) gjorde det omöjöjligt att forstätta blogga. Nu känns de som om jag har den möjligheten. Därför ville jag självklart börja om.
En helt ny blogg kändes som en självklarhet för mig. En ny start helt enkelt. Hoppas ni kikar in här ofta tit som tät.
Designen är inte helt färdigställd. Men jag håller på. Som ni ser i menyn så står jag inte för grunden, men alla små ändringar, samt header färger och de (utom boxarna än så länge) står jag för.
Här i bloggen, kommer jag uppdatera så ofta jag kan. Eftersom jag inte är "ny" vad gällande fan bloggar så  kommer jag nog börja en ganska "tung" start. Med mycket fakta och inlägg. Hoppas ni njuter av denna blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback